یادگیری دستگاه افزایش طول آلت تناسلی خرید لارجرباکس با هدیه

چهارشنبه 23 اسفند 1396
20:23
t4tgref

دستگاه افزایش طول آلت لارجرباکسدستگاه افزایش طول آلت تناسلی خرید لارجرباکس با قیمیت مناسب:

اگر حتی مدت زمان کوتاهی نظاره گر شبکه هایی باشید که ممنوعیت تبلیغاتی ندارند حتی با تبلیغ دستگاه افزایش طول آلت تناسلی و لارجر باکس و نحوه استفاده از لارجرباکس و خرید لاجرباکس مدام برخورد میکنید که نشان دهنده و گویای این موضوع است

که مردان از کوچکی آلت خود در عذاب هستند و اصلا از اندازه ی آن راضی نیستند همین موضوع ما را براین داشت که قدری دقیق تر وارد عمل شویم و بر اساس آمار ها و تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط گوگل به تعداد حدودی افراد ناراضی دست یابیم .



برای خرید روی لینک https://mentoshop.ir/largerbox بزنید .
وقتی نمودار ها را دیدیم شوکه شدیم آماری بیشتر از 1100 نفر در روز فقط در موتور جست وجوی گوگل به دنبال دستگاه افزایش آلت تناسلی و لارجرباکس هستند و این موضوع برای ما که سال هاست در زمینه ی زناشویی فعالیت داریم حائر اهمیت است

چرا که اصلا نمیخواهیم هم افراد با خریداری لاجرباکس غیر اصلی به مشکل شان اضافه گردد و هم از طرفی دیگر ما نیز سال ها کارمان این است از این بیزینس عقب بمانیم فروشگاه ما با داشتن مجوز های رسمی ارائه کننده محصولات اصلی و مجوزدار می باشد

که تاییدیه های بهداشت را گرفته است

در ادامه ی مقاله در مورد لارجرباکس طلایی و همچنین عوارض لارجرباکس غیر اصلی صحبت خواهیم کرد اگر بخواهیم مکانیسم لارجرباکس را برای شما توضیح دهیم مطلب خاصی نمیتوانیم بگوییم چرا که یک دستگاهی می باشد که بر روی آلت سوار شده

و عمل رفت و برگشتی را انجام میدهد چیزی که اینجا مهم است ماهیچه ای است که بر آلت شما می گذارد این دستگاه با منقبض کردن مادام غضله ی آلت شما آن را حجیم میکند همانند عضله هایی که به هنگام باشگاه رفتن حجیم میشوند و به اصطلاح حجم میگیرند

از طرفی با کشیدگی عضلات باعث افزایش طول آن میگردد باز هم اگر بخواهم مثالی بزنم باید بگویم مانند دستان ژیمناستیک کار یا کشتی گیری که بر اثر کشیدگی عضله دستان بلندتری نسبت به افراد طبیعی دارند.

اما تاثیرات لاجرباکس و قیمت لارجرباکس و فیلم آموزش استفاده از لارجر باکس و چگونگی افزایش طول آلت تناسلی مواردی است که در پایین به آن ها اشاره میشود.

لارجرباکش شامل یم قطعه به شکل حلقه می باشد که کلاهک آلت تناسلی در آن قرار میگیرد البته این حلقه در زمان روشن کردن دستگاه طول الت را بصورت رفت و برگشتی می پیماید

قطعه ی دیگر دو میله یا ریل است که حلقه روی آن ها حرکت رفت و برگشتی را انجام میدهد

و یک قطعه که تکیه گاه دستگاست که بر بیضه تکیه میکند



















برچسب ها: لارجرباکس ,
[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سفر به جزیره کیش یکی ازجذاب ترین موردها برای گردش بوده و می تواند خاطره های همیشگی پلرها بابلسربرمی گرددبه زمان پهلوی ابتدایی است و درزمان

چهارشنبه 2 اسفند 1396
10:00
t4tgref

در هنگام کدنویسی وب سایت استفاده از زبان php بهینه تر میباشد یا ای اس پی پارت 3

در حالت کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی در گوگل

بعضی از افرادی که کار آموزش سئو وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از مزایای بیشتری برخوردار میباشد ولی این مسئله دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی هزینه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

موقع کدنویسی وب سایت به کار بردن زبان php بهینه تر میباشد یا asp قسمت دوم

بسیاری از کاربران به دنبال یافتن هزینه طراحی سایت ارزان میباشند. دقت داشته باشید که asp را شرکت مایکروسافت ساپورت میکند که برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در سرور ویندوز و یا لینوکس اجرا کرد . به همین دلیل برای ساخت سایت ارزان استفاده از پی اچ پی مناسب تر میباشد .

پی اچ پی یک نوع زبانه برنامه نویسی لایه باز است به همین خاطر در مقایسه با asp از عمومیت بیشتری برخودار است . میتوان گفت که برای زبان کد نویسی php اسکریپت ها و کدهای بیشتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای ساخت یک وب سایت احتیاج دارد به زبان php از قبل وجود دارند .

در قسمت های بعد ، در رابطه با مسائل مربوط به ( بهینه سازی ساختار | بهینه سازی محتوا | لینک بیلدینگ } در وب سایت با کد های پی اچ پی یا ای اس پی صحبت خواهیم نمود.


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین فصل برای تور مالزی چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:40
t4tgref

تور لحظه آخری مالزیبهداشت در کشور مالزی نکته ای ضروری ست که سازمان بهداشت جهانی این بیماری ها را در کشور مالزی مشاهده کرده می باشد: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای نگهداری بهداشت در سرزمین مالزی می بایست به نکات ذیل توجه نمود.

رعایت بهداشت در مالزی امری ضروری ست که سازمان بهداشت جهانی این بیماریها را در مالزی گزارش نموده است:

هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز (بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز)/ سل/ تب تیفوئید/ تب دنگی

بنابراین برای حفظ سلامت در مالزی باید به موارد زیر توجه کرد.

1- توصیه می گرد در صورت سفر به این کشور از تسهیلات مربوط به بیمه مسافر استفاده نمائید. البته باید گفت بیمه های موجود تنها برای موارد پیش بینی نشده بوده و نمی توان از تسهیلات آن برای درمان بیماری های خاص استفاده کرد.

2- لازم است قبل از سفر به این کشور کنترل نمائید واکسن های چهارگانه (کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک) خصوصا اطفال را در تاریخ مقرر زده باشید. همچنین بهتر است قبل از مسافرت خود را در برابر بیماری های تب زرد، تب تیفوئید و هپاتیت نوع A و B واکسینه نمائید.

3- با توجه به وجود بیماری های مسری نظیر هپاتیت B و ایدز، لازم است ضمن رعایت نکات بهداشتی، از هرگونه ارتباطات غیر مطمئن خودداری کنید.

4- سعی نمائید در تهیه خوراک و آب مناسب (ترجیحا آب معدنی) دقت نمائید.

5- تب دنگي که در اثر گزيدن پشه اي به همين نام ناشی مي گردد ، داراي علائمي چون سردرد ، کمر درد و پشت درد ، تب شديد ، تهوع و خارش و جوش در قسمت هاي مختلف بدن مي باشد . پشه دنگي عموما در ساعات اوليه صبح و يا ساعات پاياني روز اقدام به گزيدن نموده و مراکز اصلي فعاليت آن کوالالامپور، ايالت هاي پنانگ و سلانگور است .

6- جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدول مربوط به بیماری های موجود در این کشور می توانید به سایت بهداشت جهانی:


شرایط سفر و اطلاعات سودمند

1- وضعیت راه ها و جاده ها در این کشور مناسب بوده و امکانات حمل و نقل به نحو مطلوب موجود است.

2- شهرها به لحاظ ترافیکی با مشکلاتی روبرو هستند؛ لذا در صورت رانندگی در این کشور و بروز حادثه تصادف، توصیه می گردد از حرکت دادن وسیله نقلیه خودداری کنید و تا آمدن پلیس و تهیه گزارش، صحنه تصادف را ترک نکنید.

3- در بدو ورود به این کشور چنانچه در کوالالامپور اقامت نمودید، سعی کنید در اولین زمان ممکن آدرس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را که به همین منظور در اختیار شما قرار گرفته است، پیدا کنید تا در صورت وقوع حادثه و یا نیاز به مراجعه، دچار مشکل نشوید.

4- چنانچه در این کشور دچار حوادثی مثل سرقت پول یا مدارک مسافرتی شدید، لازم است قبل از هر کار موضوع را به اطلاع پلیس محل برسانید و گزارش پلیس را در این رابطه دریافت نمائید. بدیهی است گزارش رسمی پلیس، به شما امکان خواهد داد موضوع را در نهاد های مربوطه به نحو موثرتری پیگیری نمائید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخري مالزي مراجعه کنید .


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین تایم برای تور چین چه فصلی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
9:59
t4tgref

تور لحظه آخری چینو گردشگری در این کشور به مدت چند دهه گذشته بسیار گسترش یافته است. سرزمین چین را به عنوان ازجمله از داغترین بازار های گردشگری می دانند.کشور چین از دید توریست و مسافر در رده سوم دنیا قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت بیجینگ ( JW Marriott Hotel Beijing ) با ۵۸۸ اتاق مجهز به امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای گردشگران پکن می باشد . در کنار اتاق های عادی و استاندارد ، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن فراهم شده است .

امکانات رفاهی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. مهمانان می توانند از مرکز بدنسازی مجهز هتل نیز بهره ببرند .

در کنار اقامت فوق العاده می توانید از فروشگاه هاي متعد هدایا و سوغات در هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن بازدید و خرید های خود را انجام دهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید و قبل از گردش در پکن، برنامه گردش خود را نيز از خدمات تورهای هتل بخواهید .

اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل برای برگزاری هرگونه جلسات و همایش ها موجود مي باشد.هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکندیگر امکانات هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،فروشگاه ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،انبار بار و چمدان ،تهویه و بار می باشد .

امیدواریم که تور چین به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات ساخت وب سایت در ایران

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:47
t4tgref


فروشگاه
درجه سی : ندارد
درجه بی : ندارد
درجه آ : فروشگاه ساده + درج یک محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل حرفه ای : فروشگاه با کیفیت متوسط + درج دو الی سه محصول در هر بخش + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل ویژه : فروشگاه با کیفیت بالا + درج چهار الی پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصی کار با فروشگاه






توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سی : نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداکثر دارای دو زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
درجه بی : نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداکثر دارای سه زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
درجه آ : نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداکثر دارای چهار زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
پنل حرفه ای : نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
پنل ویژه : نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر زیر منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام هزینه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.
خب از عنوان میتونید متوجه بشید که نظر من تقریبا اینه که هرچی از فلش در طراحی سایت استفاده نکنیم بهتره . البته این فقط نظر منه و قطعیت هم نداره . دلایل من برای عدم استفاده از فلش در طراحی سایت.

1 : عدم نمایش در بعضی سیستم ها - خب تقریبا همه میدونیم که اگه فلش روی مرورگر نصب نباشه فلش در سایت نمایش داده نمیشه . و چون سیستم های زیادی هستند که فلش روی مرورگر آنها نصب نیست پس تقریبا تعداد زیادی از بازدید کنندگان سایت شما قادر به مشاهده سایت نیستند و این تقریبا بزرگترین مشکل فلش هست .

2 : عدم خوانده شدن متون فلش توسط موتورهای جستجو : متون موجود در فلش ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمیشوند بنابراین این مورد میتونه یک فاکتور منفی در سئو و رتبه ی گوگل شما باشه.

3 : سختی ویرایش : برای سایتهای داینامیک که مدیر سایت که ممکنه شخص متخصص و حرفه ای نباشه ویرایش و تغییر عنصر فلش دشوار خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

4 : مشکل نمایش در گوشی های موبایل : البته درسته که با نصب فلش پلیر موبایل تقریبا این مشکل حل میشه .اما گوگل اخیر وجود فلش در سایت را نشانه ناسازگار بودن سایت شما با موبایل اعلام میکنه .

5 : اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید باید بدانید که استفاده از فلش در هنگام ساخت سایت ممکن است هزینه شما را افزایش دهد.

مضرات و مشکلات استفاده فلش در طراحی سایت

خب البته فلش مزایایی هم داره . اما مضرات آن به اندازه کافی من را قانع میکنه که ازش استفاده نکنم.حالا بد نیست بعضی مزایاش را هم بگم .

1 : زیبایی و پویایی خیلی زیاد : خب عناصر فلش در سایت به شدت باعث زیبا شدن و پویا شدن سایت میشوند.

2 : سبک بودن : عناصر فلش در سایت با وجود تمام گرافیکی و پویایی بودن به حد باور نکردنی ای سبک هستند.

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.

معرفی سوغات اراک


سوغات اراک، موضوع مطرح شده در این بخش است و قصد داریم بهترین محصولات اراک و استان مرکزی را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب و خرید سوغات بدون دغدغه باشید. با رفتن به بازار سرپوشیده ی اراک که یکی از زیباترین بازارهای ایران است و در کنار این جلوه های زیبا می توانید از دیدن سوغات و صنایع دستی اراک لذت ببرید. از معروفترین سوغات های اراک می توان به نان فتیر اشاره کرد که از طعم بسیار فوق العاده ای دارد. همچنین شیرینی گوش فیل، انگور و کشمش اراک زبانزد خاص و عام است.

دیگر سوغاتی های معروف شهر اراک عبارتند از: انار- لبنیات- گردو- بادام- شیره انگور- باسلوق- صابون محلی-نان فتیر اراک

نان فتیر از نان های سنتی اکثر شهرهای ایران است که در مواردی اندک با هم متفاوت هستند. نان فتیر اراک در سفره های نوروزی این شهر از قدیم الایام جایگاه داشته و هنوز هم موقعیت خود را حفظ کرده است. نان فتیر اراک بدون هیچ خمیر مایه ای عمل می آید و به روش های سنتی پخت می شود. تعریف دیگر که برای نان فتیر می توان ارائه داد نوعی نان شیرمال است که روی آن با زرد چوبه زده می شود و در اندازه های کوچک در تنور پخت می شوند. شما میتوانید برای اقوام خود این نان خوش طعم و ملایم را بعنوان سوغات تهیه کنید.

شیرینی گوش فیل اراک

شیرینی گوش فیل یکی از شیرینی های محبوب شهر اراک می باشد که به علت نوع پخت و مواد اولیه ی آن بسیار ترد است و خوردن آن بعنوان عصرانه در کنار چای بسیار دلنشین است. این شیرینی همانطور که از نامش مشخص است بی شباهت به گوش فیل نیست. پیشنهاد می کنم این شیرینی را بعنوان سوغات اراک تهیه کنید تا اقوام و دوستانتان طعم دلنشین این شیرینی را هیچ گاه فراموش نکنند.

انگور و کشمش اراک

تاکستان های بسیاری در مناطق اطراف اراک قرار دارد که سالانه درصد بسیاری انگور در انواع مختلف (بیش از ۲۰ نوع) تولید می کنند. که روستای هزاوه ی استان مرکزی در این زمینه پیش رو است. همانطور که می دانید انگور فصل خاصی دارد و شما نمی توانید در سفر به اراک در هر فصلی آن را تهیه کنید. اما فرآورده های مختلفی را می توان از آن تهیه کرد مانند کشمش که طرفداران بسیاری در بین مردم ایران دارد پس حتما بعنوان یک سوغات آن را از شهر اراک تهیه کنید. دیگر فرآورده های بدست آمده از انگور که در این شهر می توان یافت شیره ی انگور، شربت رب انگور، سرکه انگور، مویز و سرکه شیره می باشد که بعنوان سوغات استان مرکزی و شهر اراک انتخاب خوبی است.

در زیر به تعداد اندکی از خواص این میوه ی خوشمزه اشاره شده تا انگیزه شما برای انتخاب این محصول و فرآورده های آن برای سوغات زیاد شود.

دارای خاصیت آنتی اکسیدان و سرشار از انرژی
منبع ویتامین D
منیع غنی آهن

هم اکنون طراحی سایت در اراک شعبه 2 ایفانت در خدمت شما می باشد.




[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین زمان برای تور ترکیه چه زمانی می باشد

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:38
t4tgref

می بایست بیان کرد تور لحظه آخری ترکیه با توجه به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان خط مابین خاورمیانه و اروپا همیشه دردید تعداد کثیری از مردمانی که انگیزه ی یک مسافرت تفریحی عالی را دارا می باشد قرار می گیرد.

کوش آداسی

کوش آداسی (به ترکی استانبولی: Kuşadası؛ به معنای جزیرهٔ پرنده) در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته ‌است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه ‌است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افسوس، مریم آنا (خانه حضرت مریم)، میلت، دیدیم، پاموک کاله، مارماریس و بودروم قرار دارد.

بندر کوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند، از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.کوش آداسی
رستوران و غذا در کوش آداسی:

بهترین رستوران‌های کوش آداسی در نزدیکی بازار می باشند. غذاهای دریایی و کباب‌های ترکی طرفدارهای بسیاری دارند. در کوش آداسی بهتر است جایی غذا بخورید که ترک‌های بیشتری می‌بینید، نه توریست‌های بیشتری.

کوش آداسیکوش آداسی مرکز رستورانهای متنوع و محلی با غذاهای بین المللی، در محله کاله ایچی (بخش قدیمی کوش آداسی) است که قیمتهای غذاهای اینجا نیز بسیار مناسب است. از جمله این رستورانها: رستوران آولو که غذاهای خانگی ترکی را در محیطی بسیار دوستانه و تمیز ارائه می دهد و البته رستوران ساحلی سیکرت گاردن در انتهای شهر که انواع غذاهای دریایی را در محیطی باز و دیدنی سرو می‌کند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین فصل برای تور چین چه زمانی می باشد

شنبه 28 بهمن 1396
17:33
t4tgref

تور لحظه آخری چینو گردشگری در این کشور به مدت چند دهه قبل بسیار گسترش یافته است. سرزمین چین را به عنوان ازجمله از داغترین بازار های توریستی می شناسند.کشور چین از لحاظ گردشگر و مسافر در جایگاه سوم جهانی قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی لوکس و بی همتا بگذرانید، هتل پنج ستاره گراند میلینیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing ) با ارائه خدمات عالي خود و پذیرش شبانه روزی پذيراي مهمانان پکن مي باشد .

هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن داراي ۵۲۱ اتاق مي باشد که مجهز به انواع امکانات رفاهی و سازگار با علایق تمام میهمانان است. اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است .

امکانات رفاهی هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده می باشد. حتی مرکز بدنسازی مجهزی نیز در هتل وجود دارد . ارائه خدمات نگهداری از اطفال از سوی هتل اقامت را برای والدین آسان می سازد.هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکنهتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن با داشتن فروشگاه هاي متعدد هدایا و سوغات به خود ميبالد و يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکنقبل از بازدید از جاذبه های گردشگری پکن از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را بخواهید .

از دیگر امکانات و خدمات هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق VIP ،رستوران ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل ،تهویه و بار اشاره کرد .

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

متمایزبودن در نتیجه ها جستجو خریداران بسیاری را به استقبال از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما

شنبه 28 بهمن 1396
17:27
t4tgref

این مطلب بدست پایگاه طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

متن صفحه اصلی و خودداری از محتوای تکرار شده


متن صفحه اصلی پایگاه شما بسیار مهم است . این محتوای صفحه اول ترین متا تگی است که داخل تارنما شما ایندکس میشود. هرچه متن صفحه اول وب سایت قوی باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید محتوای home page تارنما خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین مطلب صفحه اصلی تارنما را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست پیج اصلی سایت از ارزشمندترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت خوبی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تایتل نوشته خود . در متون خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی قالب وب سایت به گونه سبک پارت 1

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

ایجاد قالب وب سایت به شکل سبک بخش یک

یکی از اصلی ترین بخش های ایجاد سایت مبحث طراحی template میباشد . بسیاری از مالکان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تم تارنمای تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که قدرت جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، عموما مدیران کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در طراحی template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن تم وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصلی ترین اصول برای کدنویسی تم یک سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی پایگاه ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید داشت بی تردید ساخت template است ، قالب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی تارنمای خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد طراحی وب سایت هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این مطلب بدست مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت اراک تولید شده است.

کدنویسی تمپلیت وب سایت به صورت مناسب قسمت دو

ساخت template Responsive
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی تمپلیت مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و سی اس اس است. یکی از بهترین روش های ایجاد قالب استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و سی اس اس سرعت بالای آنها میباشد و تمپلیتی که از این طریق طراحی میگردد به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای مدیران تارنمای بسیار راحت خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندقالب مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

عدم استفاده از ادوب فلش در تمپلیت

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده فلش سنگین بودن حجم ادوب فلش میباشد. زمانی که حجم وب سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash وب سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا تصور اکثر کاربران از فایل های flash ، تبلیغات است.

این محتوای به دست مرکز طراحی سایت تهیه شده است.


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از موتورهای جستجو استفاده میکنند مطابق با اخیرترین تحقیقات حداکثر ۲۵0

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:43
t4tgref

تنزل یافتن مخاطبان
این مطلب بدست وب سایت طراحی سایت گردآوری گردیده است

5- مطلب ناخوانا : به کاربردن از متن|محتوا|مطلب} نامفهوم و بندهای طولانی ذهن را خسته ميكند . هميشه از خط های خوانا و با اندازه مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به کار بردن حالت های پررنگ و زير خط دار در جای مناسب باعث مناسب تر شدن محتوای شما خواهد شد .
6- تصاویر بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در وب بهينه كنيد تا از کوچکترین
[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :

]

بهترین تایم برای تور ارمنستان چه زمانی می باشد

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:30
t4tgref

تور ارمنستان از جمله مسافرت هایی می باشد که طلب کنندگان بسیاری حاوی می باشد.کشور ارمنستان نیز توانسته است .

با فراهم کردن یک بستر مناسب برای حضور توریست در کشور, گردشگری را تبدیل به یکی از اصلی ترین منابع درآمدی خود کند.در سال های اخیر ورود گرشگران خارجی به ارمنستان افزایش یافته است.دولت ارمنستان نیز با سرمایه گذاری برای ایجاد هتل های جدید و با کیفیت, استفاده از فضاهای طبیعی, ارمنستان را به کان بهتری برای تورست ها تبدیل کند.دریاچه سوان, پیست اسکی Tsakhkadzor و سالن های تئاتر و اپرا ایروان از جمله جاذبه های طبیعی و فرهنگی ارمنستان می باشد.عمده گردشگران خارجی حاضر در ارمنستان، از کشورهای منطقه به این کشور سفر می‌کنند که بر اساس آمار سال ۲۰۱۴ (میلادی)، ۴۴ درصد آنها از روسیه، ۲۸ درصد از گرجستان، ۱۲ تا ۱۴ درصد از اتحادیه اروپا و ۷ درصد از ایران می‌باشند.از دلایل اصلی ورود فراوان توریست های اروپایی به ارمنستان لغو روادید برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.مالیات

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت ۵۰۰ درام (۳۰۰۰ تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که برای تفریح و گردش تور ارمنستان را انتخاب کرده اید باید بدانید :
آداب و رسوم خرید

عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

مالیات

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت ۵۰۰ درام (۳۰۰۰ تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که برای تفریح و گردش تور ارمنستان را انتخاب کرده اید باید بدانید :
آداب و رسوم خرید

عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

امیدواریم که تور ارمنستان به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir