متمایزبودن در نتیجه ها جستجو خریداران بسیاری را به استقبال از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما

شنبه 28 بهمن 1396
17:27
t4tgref

این مطلب بدست پایگاه طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

متن صفحه اصلی و خودداری از محتوای تکرار شده


متن صفحه اصلی پایگاه شما بسیار مهم است . این محتوای صفحه اول ترین متا تگی است که داخل تارنما شما ایندکس میشود. هرچه متن صفحه اول وب سایت قوی باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید محتوای home page تارنما خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین مطلب صفحه اصلی تارنما را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست پیج اصلی سایت از ارزشمندترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت خوبی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تایتل نوشته خود . در متون خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی قالب وب سایت به گونه سبک پارت 1

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

ایجاد قالب وب سایت به شکل سبک بخش یک

یکی از اصلی ترین بخش های ایجاد سایت مبحث طراحی template میباشد . بسیاری از مالکان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تم تارنمای تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که قدرت جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، عموما مدیران کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در طراحی template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن تم وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصلی ترین اصول برای کدنویسی تم یک سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی پایگاه ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید داشت بی تردید ساخت template است ، قالب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی تارنمای خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد طراحی وب سایت هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این مطلب بدست مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت اراک تولید شده است.

کدنویسی تمپلیت وب سایت به صورت مناسب قسمت دو

ساخت template Responsive
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام طراحی تمپلیت مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و سی اس اس است. یکی از بهترین روش های ایجاد قالب استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و سی اس اس سرعت بالای آنها میباشد و تمپلیتی که از این طریق طراحی میگردد به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای مدیران تارنمای بسیار راحت خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندقالب مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

عدم استفاده از ادوب فلش در تمپلیت

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده فلش سنگین بودن حجم ادوب فلش میباشد. زمانی که حجم وب سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash وب سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا تصور اکثر کاربران از فایل های flash ، تبلیغات است.

این محتوای به دست مرکز طراحی سایت تهیه شده است.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]