سفر به جزیره کیش یکی ازجذاب ترین موردها برای گردش بوده و می تواند خاطره های همیشگی پلرها بابلسربرمی گرددبه زمان پهلوی ابتدایی است و درزمان

چهارشنبه 2 اسفند 1396
10:00
t4tgref

در هنگام کدنویسی وب سایت استفاده از زبان php بهینه تر میباشد یا ای اس پی پارت 3

در حالت کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی نظیر گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی در گوگل

بعضی از افرادی که کار آموزش سئو وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از مزایای بیشتری برخوردار میباشد ولی این مسئله دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی هزینه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

موقع کدنویسی وب سایت به کار بردن زبان php بهینه تر میباشد یا asp قسمت دوم

بسیاری از کاربران به دنبال یافتن هزینه طراحی سایت ارزان میباشند. دقت داشته باشید که asp را شرکت مایکروسافت ساپورت میکند که برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در سرور ویندوز و یا لینوکس اجرا کرد . به همین دلیل برای ساخت سایت ارزان استفاده از پی اچ پی مناسب تر میباشد .

پی اچ پی یک نوع زبانه برنامه نویسی لایه باز است به همین خاطر در مقایسه با asp از عمومیت بیشتری برخودار است . میتوان گفت که برای زبان کد نویسی php اسکریپت ها و کدهای بیشتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای ساخت یک وب سایت احتیاج دارد به زبان php از قبل وجود دارند .

در قسمت های بعد ، در رابطه با مسائل مربوط به ( بهینه سازی ساختار | بهینه سازی محتوا | لینک بیلدینگ } در وب سایت با کد های پی اچ پی یا ای اس پی صحبت خواهیم نمود.


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]