کاندوم فضایی

چهارشنبه 22 اسفند 1397
17:04
t4tgref

معرفی انواع کاندوم فضایی با تصویر برای لذت بیشتر براحتی


در دنیای امروز که تکنولوژی و نوآوری حرف اول را در تولیدات میزند هرروز در هر شاخه ای باید شاهد عرضه محصولی جدید باشیم.کاندوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و نخواهد بود.در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند.البته در دنیای امروز که هر شرکت یا کمپانی با هزینه های گزاف تبلیغاتی و بازاریابی به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار هستند باید هوشمندانه انتخاب کرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بی فایده یا حتی گاهی اوقات خطرناک نیفتاد.
خرید کاندوم فضایی و فانتزی (عروسکی, خاردار درشت , طوقی, چرخشی, دکمه دار, شمشیری, اره ماهی, رنگارنگ افشانه ای)

براي مشاهده https://mentoshop.ir/fazayi به سايت ما لاگين کنيد .

تیک آیا میدانید خانم ها با کاندوم های فضایی می توانند بهتر ارگاسم را تجربه کنند ؟

تیک آیا میدانستید کاندوم های فضایی مشکل تکراری بودن رابطه را حل می کنند ؟

تیک آیا می دانستید خانم ها توسط این کاندوم ها چندین برابر لذت بیشتری را تجربه می کنند ؟

تیک آیا می دانستید این کاندوم ها دارای خاصیت بزرگ کننده آلت مردانه هستند ؟

تیک آیا میدانستید کاندوم های فضایی با تحریک همه نقاط خصوصا نقطه جی تحولی در رابطه جنسی ایجاد کرده اند ؟

تیک و آیا می دانستید منتوشاپ این کاندوم ها را 70 درصد ارزان تر از همه جا برای شما فراهم کرده است ؟

یک نکته بسیار مهم : متاسفانه مشاهده شده است بعضی از فروشگاه های اینترنتی که تخصصی در فروش محصولات زناشویی ندارند اقدام به فروش کاندوم های فضایی کرده اند که در بعضی موارد اصل نیستند و اکثرا دارای تاریخ انقضای بسیار نزدیک هستند. قبل از خرید از تاریخ انقضای محصولات مطمئن شوید .

ضمنا فروشگاه های اینترنتی غیر تخصصی محصولات را مثل ما محرمانه نمی فرستند و عینا نام کاندوم را روی جعبه می نویسند اما بسته های ارسالی منتوشاپ همگی محرمانه هستند و هیچکس از محتویات آن با خبر نمی شود .

در زیر نمونه هایی از کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی موجود در فروشگاه منتوشاپ قرار داده شده که میتوانید به صورت آنلاین و با پایین ترین قیمت ممکن آن را تهیه نمایید.


برچسب ها: کاندوم فضایی ,
[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قرص پیشگیری از بارداری hd

چهارشنبه 22 اسفند 1397
16:54
t4tgref

قرص اورژانسی جلوگیری بارداری ld hd لوونورژسترولقرص جلوگیری از بارداری و نحوه استفاده از قرص اورژانسی :

سلام خدمت تمامی دوستان و دنبال کنندگان منتوشاپ در این مقاله قصد داریم در مورد اسم قرص اورژانسی مانند قرص های LD و HD و همچنین لوونورژسترول و بگوییم که قرص اورژانسی بارداری و پریود چیست و

همچنین روش استفاده از قرص اورژانسی ضد بارداری و خرید قرص ضد بارداری و بصورت قرص بارداری تکی قیمت قرص اورژانسی و در آخر مقاله در مورد بارداری ناخواسته و عوارض قرص ضد بارداری صحبت کنیم .

https://mentoshop.ir/levogestrol
بعد از تحقیقات زیادی که دانشمندان در زمینه ی بارداری انجان دادن موفق به تولید قرص ال و قرص اچ دی شدن که نتیجه ی استفاده از آن جلوگیری صد درصدی از حاملگی است این محصول را میتوان به راحتی از دارو خانه ها یا فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز در

بسته هایی 21 عددی تهیه نمود جالب است بدانید که این قرص جلوگیری از بارداری فقط در جهت جلوگیری از حاملگی تولید نشده اند و مزایای دیگری نیز دارند به یکسری از این مزایا در پایین اشاره میکنیم .

-در جهت کاهش بیماری های التهابی لگن عمل میکند

-جالب است بدانید در جهت مقابله با سرطان تخمدان عمل میکند

-كاهش میزان خونریزی قاعدگی و در نتیجه جلوگیری از كم‌خونی و رفع قاعدگی دردناك

-جلوگیری از حاملگی بیرون از رحم

نحوه استفاده از قرص ضد بارداری

هر بسته حاوی ۲۱ قرص است. خوردن اولین قرص را از روز 5 قاعدگی شروع کنید. در صورت تمام شدن و قطعی خونریزی و یا همچنین ادامه خونریزی، در هر دو حالت گفته شده هر روز یك قرص بخورید، تا بسته قرص تمام گردد.بهتر است قرص را پس از شام و پیش از خوابیدن بخورید

تا عوارض گوارشی ایجاد نكند.پس از اتمام بسته قرص، 7 روز كامل از قرص مصرف نکنید و در روز هشتم بسته بعدی را بدون توجه به روز شروع قاعدگی آغاز کنید. چنانچه تا 7روز قاعدگی اتفاق نیافتاد به پزشك مراجعه فرمایید.

اگر روزی فراموش کردید قرص اورژانسی را بخورید چه باید کرد:

اگر شبی استفاده از قرص HD یا قرص LD را از یاد بردید که استفاده کنید ، تا نوبت مصرف قرص بعدی حالا هر زمانی که بود یک قرص جای قرص فراموش شده بخورید .حال اگر دو شب متوالی از یاد بردید قرص رابخورید

در دو شب بعدی، هر شب به جای یك قرص دو قرص استفاده کنید و مجددا به روال اولیه شبی یک قرص تا پایان بسته بخورید

اما اگر 3 شب پی در پی از یاد بردید از قرص استفاده کنید از مصرف بقیه قرص ها خودداری کردید، تا شروع قاعدگی از روش دیگری بهره ببرید . سپس از روز پنجم قاعدگی بسته جدید را آغاز كنید.

-یک نکته ی مهم که نباید فراموش شود وقتی شما شروع به خوردن اولین قرص میکنید یک هفته بعد اثر میکند پس در طول این هفته برای جلوگیری از روش های دیگر اقدام کنید البته قرص را هم بخورید.

اگر حتی یکی از موارد زیر شامل شما هم میشود بدانید احتمال حاملگی وجود دارد

-ابتلا به اسهال و استفراغ شدید.

-مصرف داروهای ضد سل و یا ضد تشنج.

-مصرف آنتی بیوتیكهایی،‌مثل آمپی سیلین و تتراساسكلین.



































برچسب ها: قرص اورژانسی ,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی راه های طراحی وب سایت در شهر تهران

سه شنبه 16 مرداد 1397
18:45
t4tgref

آشنایی مدل های طراحی سایت در تهران

مورد دوم : درآمد مناسب : برای یک شخص تازه کار گرفتن دو سه تا سفارش در ماه و درآمد یک میلیون میتونه خیلی ایده آل باشه .چون شخص مثل شرکتهای دیگه نیازی به صرف هزینه اجاره دفتر و حقوق کارمند و مالیات و .. نداره .

البته موارد خیلی بیشتری هم هست .

قصد من از نوشتن این مقاله کوبیدن هیچکدام از این عزیزان و همکاران نیست.اما شاید برای خیلی از شرکت های طراحی سایت سوال شده باشه که چرا این همه شرکت طراحی سایت ارزان داره به وجود میاد .من خواستم جوابی به سوال موجود توی ذهن اونها داده باشم .

بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود ؟

در دنیای امروز ، علاقه کاربران به بازدید از ویدئوهای مختلف بسیار افزایش یافته است به همین دلیل سایت هایی مانند یوتیوب و یا آپارت کاربران بسیاری را جذب کرده اند. در حالی که بازدید از ویدئو در میان کاربران بسیار محبوب میباشد ، بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین اقدام به استفاده از ویدئو در جذب مشتری میکنند. استفاده از بازاریابی ویدئویی میتواند بسیار مفید باشد به شرطی که اصول اساسی آن را به طور کامل رعایت کنید ، در این صورت میتوانید از مزایای بازاریابی ویدئویی ( ویدئو مارکتینگ ) به خوبی بهره مند شوید. بازاریابی ویدئویی میتواند روزانه کاربران زیادی را به سایت شما بیاورد و آنها را به کاربران همیشگی شما تبدیل نماید ، از طرفی امروزه کاربران به بازاریابی ویدئویی راحت تر اعتماد میکنند ، همچنین موتورهای جستجو نیز بخشی برای جستجوی ویدئو های شما در نظر گرفته اند که تمامی این مسائل باعث میشوند تا بازاریابی ویدئویی بسیار مورد علاقه مدیران کسب و کارهای آنلاین باشد.
برای داشتن یک بازاریابی ویدئویی موفق همانند سایر روش های بازاریابی اینترنتی ، نیازمند رعایت برخی نکات اصولی در زمینه ویدئو مارکتینگ میباشید که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.


1- عنوان و محتوایی مناسب
یکی از مسائل مهم برای موفق بودن بازاریابی ویدئویی ، استفاده از عنوان و محتوای مناسب میباشد. سعی کنید عنوان خود را به گونه ای بنویسید که دربرگیرنده کلمه کلیدی مد نظرتان باشد ، در محتوای مربوط به ویدئو خود از نوشتن مطالب بیهوده دوری کنید ، از نوشتن توضیحات بیش از اندازه خودداری نمائید ، مطلب مربوط به هر ویدئو را مختصر و مفید نوشته و سعی کنید فاقد اشتباه نوشتاری باشد.
2- قرار دادن بخش نظرات
سعی کنید برای کاربران خود این امکان را فراهم نمایید تا بتوانند نظرات خود را به شما انتقال دهند. در این صورت از طرفی میتوانید از نظر کاربران خود در رابطه با ویدئوهایتان آگاه شوید ، از طرفی میتوانید انتقادات یا پیشنهادات آنها در رابطه با ویدئوهایتان را بخوانید و از نظرات آنها در جهت بهبود کیفیت فعالیتتان استفاده نمائید.
3- اشتراک گذاری در شبکه های مجازی ویدئویی
سعی کنید حتما ویدئوهای خود را در سایت هایی نظیر یوتیوب و آپارات قرار دهید. این سایت ها روزانه هزاران بازدید کننده را میتوانند به سایت شما سرازیر نمایند زیرا بازیدکنندگان بسیاری به صورت دائم از سایت آنها بازدید کرده و همین مسئله میتواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک ویژه ای نماید.
4- استفاده از لینک های مناسب
سعی کنید در ویدئوهای خود ، لینک های مناسبی نیز به نمایش در بیاورید تا در ذهن بازدیدکننده نقش ببندد. حتی در مطالب مربوط به هر ویدئو نیز میتوانید از لینک ویدئوهای دیگر خود .







برای آشنایی به بلاگ طراحی سایت تهران رجوع کنید .



[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معارفه مدل های دوره آموزش سئو با ضمانت

يکشنبه 31 تير 1397
22:06
t4tgref

معارفه متد های دوره آموزش سئو بصورت اینترنتی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لابراسئو (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

آموزش سئو - دوره سئو

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لابراسئو که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لابراسئو و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

آشنایی با مدرس

محسن کریمیمحسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

مدیر سایت لابراسئو (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

برای آشنایی بیشتر با مدرس می توانید به صفحه اینستگرام مدرس به آدرس @labraseo مراجعه کنید .

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

پشتیبانی

تصاویری از مجموعه و کلاسها

مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

پارسه و امکانات


برای مشاهده موسسه پارسه و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

و برای تماس با موسسه پارسه با شماره 66480707-021 تماس حاصل فرمایید .

یا

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .

شرکت ایفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت معارفه https://labraseo.com/services/courses/264-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A6%D9%88 مراجعه کنید


برچسب ها: آموزش سئو , سئو , seo ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شناخت متد های برنامه های آموزش تعمیر پرینتر در آموزشگاه ارزان

دوشنبه 4 تير 1397
12:54
t4tgref

آموزش تعمیرات پرینتر

بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات پرینتر (تعمیرات چاپگر) :

چاپگر یا پرینتر یکی از تجهیزات رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده بوسیله رایانه را بر روی کاغذ (یا رسانه ی مشابه دیگری) حک می کند.چاپگر یا پرینتر انواع گوناگون دارد که از نظر رنگ به 2 نوع سیاه و سفید و رنگی و از نظر کاربرد به انواع جوهرافشان,سوزنی,لیزری,سطری,حرارتی,صفحه ای,جت پرینتر و...تقسیم بندی می شود.از کمپانی های تولید انواع پرینتر می توان بهHp,Epson,Canon وSamsungاشاره کرد.

در دوره ی فوق تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر در موسسه ی انفورماتیک پارسه که به اختصار P.R.M (Printer Repair Man) نامیده می شود,اولین دوره در خاورمیانه بوده که به صورت فوق تخصصی به تمامی برند های پرینتر ,حتی وسایل جانبی مانند فکس,اسکنر و شارژ کارتریج ها اشاره کرد.
با توجه به افزایش فروش انواع پرینترها,و کاهش کیفیت تولید آن,و کمبود متخصصان ماهر و توانمند در کشور ما در این حوزه,و بالا بودن اجرت مصوب اتحادیه از نظر نرخ نامه ی تعمیر,بازار کار بسیار مناسب و خوبی برای فارغ التحصیلان رشته ی آموزش تعمیرات پرینتر,فکس,اسکنر موسسه ی انفورماتیک پارسه وجود دارد .

جهت یادگیری اینجا را کلیک کنید مراجعه کنید


جستار های مرتبط:

آموزش تعمیرات پرینتر توسط موسسه پارسه به صورت کاملا تخصصی برگزار می گردد.همچنین دوره های آموزش آموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تعمیرات چاپگر , آموزش تعمیرات اسکنر و آموزش تعمیرات فکس با ارائه مدارک معتبر برگزار می شوند.

آموزش تعمیرات پرینتر اسکنر چاپگر


برچسب ها: آموزش , پرینتر , تعمیرات ,
[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی سبک های فروش کاندوم بصورت غیرحضوری

سه شنبه 21 فروردين 1397
15:52
t4tgref

توضیح مدل های خرید کاندوم براحتی

خرید کاندوم از فروشگاه ها و یا داروخانه ها مانند گذشته کار آسانی نیست.تنوع مدل های تولید شده کاندوم باعث میشود تا انتخاب شما سخت تر شود.در صورتی که سری به قفسه کاندوم یک دارخانه یا فروشگاه بزنید با تعداد زیادی کاندوم با بسته بندی ها و کارایی های متفاوت در دسترس شما خواهد بود.
این موضوع باعث میشود تا نتوانید انتخاب درستی نسبت به نیاز خود و همسرتان داشته باشید.البته تنوع محصولات نکات مثبتی نیز دارد.این تنوع باعث میشود تا شما بتوانید تجربه های جدیدی از لذت را در طول رابطه جنسی بدست آورید.
باتوجه به تنوع مدل ها و مارک های متنوع میتوانید برای اطلاع از محصولات معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت و همچنین کارایی هر نوع کاندوم از اینترنت استفاده نمایید و اطلاعات کافی در این مورد کسب نمایید تا با پیش زمینه نسبت به انواع محصولات و نیاز خود برای خرید کاندوم به فروشگاه یا داروخانه مراجعه نمایید.
البته این روزها فروشگاه های معتبری در زمینه http://candomonline.mihanblog.com و محصولات زناشویی معتبر در اینترنت وجود دارد که شما میتوانید از آنها خرید کرده و بسته خود را به صورت محرمانه درب منزل تحویل بگیرید.
استفاده از کاندوم مزایای بسیاری دارد که در زیر به برخ از آنها اشاره خواهیم کرد :

1.کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های جلوگیری از بارداری ناخواسته است.

2. استفاده از کاندوم باعث جلوگیری از بیماری های بسیاری میشود که یکی از آنها سرطان دهانه رحم میباشد.

3. استفاده از کاندوم برای افرادی که دچار مشکل زود انزالی و حساسیت بیش از حد در ناحیه سر آلت هستند بسیار مفید است.کاندوم باعث میشود که میزان گرما و احساسی که بر اثر اصطکاک در زول رابطه ایجاد میشود کاهش پیدا کند و از انزال زودرس جلوگیری کند.البته این افراد میتوانند از کاندوم های تاخیری نیز استفاده نمایند.

4. کاندوم برای جلوگیری از انتقال بیماری های جنسی بسیار موثر است.بیماری هایی مانند سیفلیس ٬ سوزاک ٬ ایدز ٬ هپاتیت ٬ هرپس ٬ عفونت های گنوره ٬ تریکومونا ٬ کلامیدیا و …

5. برخی از کاندوم های با توجه با ظاهر یا جنسشان میتواند تنوع و احساس جدیدی را برای شما در طول رابطه ایجاد کند.مانند کاندوم های میوه ای, کاندوم های فضایی, کاندوم های خاردار و ....

6. برخی از زنان به مایع منی مردان حساسیت دارن و این مایع باعث ایجاد مشکل و عفونت در ناحیه تناسلی آنها میشود.کاندوم برای این افراد بسیار مناسب بوده و مانع از رسیدن مایع منی به ناحیه تناسلی بانوان میشود.البته این دسته از زنان میتوانند از کاندوم زنانه نیز استفاده کنند.

7. کاندوم یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین راه های پیشگیری از بارداری و بیماری های جنسی است.

در این مقاله با برخی از مزایای خرید کاندوم و استفاده از آن آشنا شدید.دقت کنید که در صورتی که قصد دارید از کاندوم استفاده نمایید به ماده تولید کننده کاندوم (لاتکس) حساسیت نداشته باشید.در صورتی که به لاتکس حساسیت دارید میتوانید از کاندوم های پلی اورتان استفاده نمایید.فروش کاندوم پلی اورتان در تمامی فروشگاه ها و داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین کاندوم انجام میشود.






















[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یادگیری راه های دوره های آموزش تعمیرات پرینتر در آکادمی حرفه ای

چهارشنبه 15 فروردين 1397
10:16
t4tgref

آموزش تعمیرات پرینتر

بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات پرینتر (تعمیرات چاپگر) :

چاپگر یا پرینتر یکی از تجهیزات رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده بوسیله رایانه را بر روی کاغذ (یا رسانه ی مشابه دیگری) حک می کند.چاپگر یا پرینتر انواع گوناگون دارد که از نظر رنگ به 2 نوع سیاه و سفید و رنگی و از نظر کاربرد به انواع جوهرافشان,سوزنی,لیزری,سطری,حرارتی,صفحه ای,جت پرینتر و...تقسیم بندی می شود.از کمپانی های تولید انواع پرینتر می توان بهHp,Epson,Canon وSamsungاشاره کرد.

در دوره ی فوق تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر در موسسه ی انفورماتیک پارسه که به اختصار P.R.M (Printer Repair Man) نامیده می شود,اولین دوره در خاورمیانه بوده که به صورت فوق تخصصی به تمامی برند های پرینتر ,حتی وسایل جانبی مانند فکس,اسکنر و شارژ کارتریج ها اشاره کرد.
با توجه به افزایش فروش انواع پرینترها,و کاهش کیفیت تولید آن,و کمبود متخصصان ماهر و توانمند در کشور ما در این حوزه,و بالا بودن اجرت مصوب اتحادیه از نظر نرخ نامه ی تعمیر,بازار کار بسیار مناسب و خوبی برای فارغ التحصیلان رشته ی آموزش تعمیرات پرینتر,فکس,اسکنر موسسه ی انفورماتیک پارسه وجود دارد .

برای فراگیری آموزش تعمیرات پرینتر رجوع کنید


جستار های مرتبط:

آموزش تعمیرات پرینتر توسط موسسه پارسه به صورت کاملا تخصصی برگزار می گردد.همچنین دوره های آموزش آموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تعمیرات چاپگر , آموزش تعمیرات اسکنر و آموزش تعمیرات فکس با ارائه مدارک معتبر برگزار می شوند.

آموزش تعمیرات پرینتر اسکنر چاپگر


برچسب ها: آموزش , پرینتر , تعمیرات ,
[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]