مرکز ماساژ تخصصی کاملاً بهداشتی

دوشنبه 13 آذر 1402
18:37
t4tgref

انجام گونه های مختلف ماساژ ها در بهترین مرکز تخصصی ماساژ صورت میگیرد

درگذشته به علت سبکصحیح زندگی افراد کمتر به دردهای نابسماندچار می‌شدند اما امروزه وجود آلودگی‌های گوناگون آب و هوایی دردها را یکی پس از دیگری مهمان بدن افراد نموده که گاه قصد رفتن را به‌هیچ‌وجه ندارند ازاین‌رو آشنایی با روش‌هایی که بتوان به‌صورت منظم از آن‌ها استفاده کرد و با تمامی این دردها برای همیشه خداحافظی نمود قابل‌توجه است، روش های مختلف ماساژ که در مرکز تخصصی ماساژ در غرب تهرانبه علاقه‌مندان توسط ماساژور خانم یا آقا ارائه می‌شود طرفداران زیادی را جذب کرده و در رسیدن به آرامشی واقعی بسیار مؤثراند.

ماساژ روشی نوین و نو نبوده و از هزاران سال پیش شناخته‌شده است اگرچه امروزه بیشتر موردتوجه قرارگرفته و در میان افراد مطرح است، سال‌ها است در گوشه و کنار جهان روشی برای آرام بخش بودن درد ها و تسکین اضطراب‌ها بوده است و تنوع آن آدمی را به تعجبوامی‌دارد اما سبک‌هایی بیشتر رونق یافته و از این نظر شناخته‌شده‌تر هستند و مورداستفاده بیشتر قرار می‌گیرند و توسط انواع متخصصان حرفه ای ماساژور خانم و آقا در انواع مرکز ماساژ در تهرانبه مورداجرا درمی‌آیند.

تنوع در گونه های ماساژ:

گونه های تطبیق یافته ماساژ باهدف دقت بر قسمت‌های مختلف بدن، روش های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… تطبیق یافته است و به کاهش درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به حل کردن مشکلات مختلف اقدام می‌نماید، به همین دلیلدارای سبک های مختلفاست که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ تهران یافته و مورداستفاده قرار دهید.


ماساژ فول بادی آقایان

در یک ماساژ کامل بدن ، یک تکنیسین متخصص در طی ماساژ درمانی ، تمام بدن را ماساژ می دهد. جلسات ماساژ فول بادی بانوان حتی الامکان ۶۰ دقیقه طول می کشد که باعث می شود زمان کار کافی در تمام قسمت های اصلی بدن مانند پشت ، شانه ها ، پا ، بازوها ، دست ها و گردن انجام شود. بطور کلی ، جلسه ماساژ آقایان با آرامش کامل فیزیکی شروع می شود. قبل از پایین بدن ، ماساژور های متخصص ماساژ درمانی یا درمانگر و ماساژور از قسمت کمر و شانه ها شروع می کند. زمانی که مراجعه کننده در طول جلسه ماساژ نیمی از عضلات بدن را دریافت کند ماساژور های ماساژ درمانی معمولاً با گردن و شانه ها و گاهی پوست سر ان را به اتمام میرسانند. در ماساژ فول بادی بانوان تمام نقاط عضلانی بدن بطور کامل ماساژ داده میشود.
اگر ناحیه ای از بدن دچار مشکل شود و نیاز به توجه بیشتری – در حین انجام ماساژ فول بادی – داشته باشد ( مانند شانه های کمر) از متخصص ماساژ بخواهید که طی مدت زمان بیشتری را روی آن نقاط مشکل صرف کند اما احتمال دارد زمان کمتری را در سایر مناطق بدن صرف کند. برای کسب اطمینان از درمان کامل هر قسمت از بدن و همچنین تمرکز بر روی تمام نقاط بدن مدت زمان طولانی تری را می توانید برای جلسه ماساژ درخواست نمایید.

انواع مختلف ماساژ:

سبک‌های مختلف ماساژ باهدف تمرکز بر اعضای مختلف بدن، روش های مختلف بهبود دهندگی، فشار، حرکات، تکنیک‌ها، مالش، دست‌کاری عضلات و… به وجود میآِند و به افت درد و معضلات اندام‌ها پرداخته و به بهبود مشکلات مختلفاقدام می‌نماید، بنا به این دلایل دارای سبک های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را در بهترین مرکز ماساژ یافته و مورداستفاده قرار دهید.
ماساژ ریلکسی و فوایدش:

زمانی که فشارهای عصبی کل نقاط بدن را درگیر نمایند ماساژ ریلکسی می‌تواند با تأثیر مثبت خود بر کل بدن به آرامش و دور نمودن واکنش ها کمک نماید، در این قسمت ماساژ از تأثیرمستقیم بر روی پوست کمک گرفته می‌شود تا بتوان به کمک آن به آرام بخشی ماهیچه‌ها و سیستم عصبی پرداخت، پوست قدرت بسیار زیادی بر آرام کردن تنش عضلات داشته زیرا حرکات و ضربه‌های ریتمیک و کوتاه بر روی پوست می‌توانند گردش خون را در تمام نقاز بدنافزایش داده و بدین ترتیب اکسیژن‌رسانی به بخش های مختلف بافت ماهیچه ها را سرعت بخشد مراجعه کنندگان محترممی‌توانید با حضور در مرکز ماساژ از مزایای کم‌نظیر ماساژ در سالن استفاده نمایید از فواید ماساژ ریلکسی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

رفع سموم کلی بدن:

تصفیه کردن گردش خون خود به حمل مواد زائد کمک کرده و مانع تجمع آن‌ها در خون می‌گردد.

وجود آرامش بیشتر:

در ماساژ لذت‌بخش با فشارهای ملایم در کنار انواع روغن‌های ماساژ به تلقین عمقی آرامش و تمرکز کامل ذهنی در فرد می‌پردازند.

رفع استرس:

این ماساژ با کاهش ضربان قلب، کاهش کلسترول خون، تقویت بافت های ماهیچه ، کنترل هورمون استرس و… عضلات را شل کرده و استرس را از بین می‌برد.

بازگشت حس طراوت

با فعال نمودن قسمت چپ مغز طی انواع ماساژ های تخصصی و ترشح هورمون دوپامین هر دوعاملی بر نشاط‌بخشی مفرط در فرد می‌شود.


ماساژ تایلندی و فوایدش:

ماساژ تایلندی نقطه عطفی برای رهایی از دردهای ورزشی و آرتروزی است که سال‌ها شریک بهترین لحظات زندگی شما شده‌اند و ماهیچه‌ها و اعصاب نزدیک به آن را تحت تأثیر قرار داده و حرکات را با کندی مواجه می‌نمایند در این صورت فرد انعطاف کافی را در خود احساس نکرده و خشکی تمامی عضلات و مفاصل او را درگیر می‌کند .

ماسااین امر خود به‌تنهایی می‌تواند درجات بالای استرس را برای افراد به وجود آورد، شما می‌توانید در بهترین مرکز ماساژ با رها شدن ذهن و جسم از تمامی این اضطراب‌ها کاهش دردهای بدن و کاهش اضطراب‌های مزمن را تجربه نمایید.

فواید ماساژ های تایلندی

یک ماساژور خانم یا آقا در ماساژ در تهران جریان انرژی، حس جوانی و نیرویی مضاعف را بعدازاین ماساژ در تک‌تک سلول‌های فرد جاری می‌سازد و دامنه حرکت بدن را گسترش می‌دهد از دیگر مزایای این ماساژ می‌توان موارد زیر را نام برد.

تسکین میگرن

حساسیت‌های زیاد ماهیچه‌های گردن گاه باعث ایجاد دردهای میگرنی می‌شود ماساژ از یک‌سو با بالا بردن تحمل درد و از سوی دیگر با کاهش فشار بر ماهیچه‌های گردن به کاهش دردهای میگرنی کمک می‌کند.


ماساژ سوئدی و فوایدش:

در بین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی به سراغ ماهیچه‌ها رفته و با انواع مالش‌های طولانی، ضربه‌ها، تکان‌ها و فشار سعی دربازگرداندن خون به قلب دارد این فعالیت که باعث بهبود گردش خون می‌شود به‌سرعت ماهیچه‌ها را از سموم خالی نموده و اکسیژن را جایگزین آن می‌نماید شما طی فرآیند ماساژ سوئدی و در مرکز ماساژ با مجموعۀ کاملی از افلوراژ، خم کردن، لرزش و اصطکاک مواجه خواهید شد که به افزایش گلبول‌های سفید خون و کاهش هورمون‌های استرس کمک می‌نماید از دیگر مزایای ماساژ سوئدی می‌توان به این موارد اشاره نمود.

ریلکسیشن:

ضرباتی که همگی در این ماساژ وجود دارند به کاهش فشار بر عروق، تنظیم سرعت گردش خون، منظم نمودن ضربان قلب، کاهش فشارخون، دفع سموم، بهبود جریان خون کمک کرده و این به معنای آرام نمودن عضلات و رگ‌های خونی بدن و دور کردن التهابات از آن‌ها می‌باشد.

تسکین استرس:

کنترل هورمون استرس با کاهش فشارخون که به کاهش بیماری‌هایی چون سکته قلبی و مغزی و شل شدن عضلات و دور کردن انقباضات عصبی منجر می‌شود در سایۀ ماساژ سوئدی فراهم می‌شود.

برای کسب مشاوره در رابطه با انواع ماساژ ها و تعیین وقت مناسب برای ماساي درمانی میتوانید به بهترین مرکز ماساژ در غرب تهرانمراجعه کنید.


برچسب ها: مرکز ماساژ ,
[ بازدید : 11 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]