آیا می توان از سایت خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی انجام داد؟

شنبه 20 اسفند 1401
17:09
t4tgref

از کدام مجموعه میتوان ابزار آلات صنعتی و ساختمانی بی واسطه بخریم؟

دراین روزگار مردم به دلیل شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود دارند علاقه دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به آچار فرانسه مراجعه کنید.

تعریف درست : فرق بین سیم و کابل

همونطور که تو سایر مطالب سایت به این مورد اشاره شده، برای محافظت از هادی در برابر نشتی، برق گرفتگی، محافظت فیزیکی و سایر موارد، هادی لخت مسی جز در مواردی مانند ارتینگ ( استفاده به عنوان سیم ارت برای حفاظت در برابر برق گرفتگی ) استفاده نمیشه و برای عموم استفاده ها لایه ای تحت عنوان عایق برای جلوگیری از موارد گفته شده روی اون کشیده میشه که ساختاری به اسم سیم رو تشکیل میده. حالا اگه بر اثر نیاز، بر روی سیم به لایه هایی مثل شیلد، آرمور، اسکرین احتیاج داشتیم و یا خواستیم چند سیم رو روی هم قرار بدیم ( و با فیلر فضای خالیشون رو پر کنیم ) به لایه دیگه ای نیاز پیدا میکنیم که به اون شیت بیرونی ( غلاف بیرونی ) یا ژاکت میگن که روی لایه های ذکر شده و یا چند سیم هم بندی شده قرار بگیره و ساختاری منسجم رو درست کنه. اسم ساختار جدید کابل ! ( البته ممکنه دلایل دیگه ای هم به جز موارد یاد شده برای نیاز داشتن هادی به ژاکت باشه که در این مطلب به اون ها نمی پردازیم. ) به طور مثال وقتی روی لایه نهایی یک هادی برق کلمه NYY و یا N2XY رو دیدین شک نکنین که ساختار فوق کابله! چرا ؟ N اول مشخص کننده هادی مسیه، Y و 2X بعد بترتیب کابل های با عایق PVC و XLPE رو نشون میدن، و Y آخر نشون دهنده ژاکت PVC – این ساختار کابله چون علاوه بر لایه عایقی ژاکت نهایی رو هم داره.

در نگاه اول اصطلاح سیم و کابل شبیه به هم به نظر می رسد اما اگر به صورت تخصصی مورد بررسی قرارگیرند تفاوت های آنها نمایان می شود.به زبان ساده تر از عمده ترین تفاوت های سیم و کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هادی با یک لایه روکش عایقی : سیم
هادی با دو روکش ( عایق+ژاکت) : کابل
دامنه و کاربرد سیم ها می توان متفاوت باشد باید توجه داشت که سیم ها به نسبت کابل ها پرکاربرد تر هستند.
از لحاظ قدرت ،کابل ها از سیم ها قوی تر بوده و از استحکام بالاتری برخوردارند.
قطر سیم ها اندازه گیری شده و سیم ها معمولا از طریق اندازه قطر و نوع عایق دسته بندی می شوند اما کابل ها بر اساس تعداد سیم های موجود طبقه بندی می شوند.
کابل ها معمولا شامل یک خط مثبت هستند که حامل جریان است و یک خط خنثی که حلقه را کامل می کند و یک خط نول که زمین می شود.
تفاوت دیگر سیم و کابل در انواع آنها است که موجب به وجود آمدن کاربردهای گوناگون می شود.برای مثال برای انتقال انرژی در فواصل دور از کابل های جفت پیچ خورده استفاده می شود یا در برای متصل کردن بخش های مختلف کامپیوتر از کابل های چند رشته ای استفاده می شود.





مشخصات عمومی کابل ها

انعطاف پذیری
سایز کابل
مشخصات امپدانس
ظرفیت جریان حامل




برای معارفه می توانید به good4p رجوع کنید


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نحوه ی پرواز کردن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]